Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~Eve84 | użytkownik

imię i nazwiskoEwelina adresZIelona Góra zarejestrowany06.09.2006 @21:44:23 ostatnio na stronie07.11.2011 @21:06:58



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty strona wwwwww.fotki84.blog.onet.pl Gadu-Gadu5937237
digarty112 komentarze1761 posty na forum6

komputer / sprzęt
No i doczekałam się Panasonic FZ50

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~Yanns    20.05.2007 @09:53:00
~maciekone    20.05.2007 @01:16:48
on tam fabrycznie wisial ;p mieszka na rurach pod sufitem
~EMAR    17.05.2007 @12:30:11

~Deymos61    15.05.2007 @14:26:01
Nie patrz na koment tego cobusa bo to widać że to mały chłopiec z przesadną ambicją
_______
"To nie jest żadna sztuka zrobić identyczne zdjęcie, zobacz na moje dane exif a zrobisz takie samo" ~deggial TO NAJWIĘKSZA BZDURA JAKĄ SŁYSZAŁEM !!!!
~mimim    14.05.2007 @14:46:28
dziękuję

zielona góra! ^^
_______
welcome to our world, we are the wasted youth and we are the future too.
~Deymos61    14.05.2007 @12:26:56
W zdjęciu Karpacz brak mi trochę ostrości Pozdrawiam serdecznie
_______
"To nie jest żadna sztuka zrobić identyczne zdjęcie, zobacz na moje dane exif a zrobisz takie samo" ~deggial TO NAJWIĘKSZA BZDURA JAKĄ SŁYSZAŁEM !!!!
~Domicela    13.05.2007 @21:44:42
;o
_______
każdy problem można rozwiązać za pomocą materiałów wybuchowych ;>
~Domicela    13.05.2007 @21:39:57
ke? oczy na zdjeciu sa zamkniete xD
_______
każdy problem można rozwiązać za pomocą materiałów wybuchowych ;>
~Collin2    13.05.2007 @14:50:01
pozdrawiam
_______
Krążąc po orbicie, jak HIV po prostytutkach....ostrość ustaw....

~ROTEN    12.05.2007 @20:40:13
wiekie dzieki pozdrawiam
~Deymos61    11.05.2007 @18:30:29
Jak dużo ma być tych latarenek ? i czy jakieś tło Sobie życzysz ? Dziś się wybieram na nocne łowy to się rozejrze !!!
_______
"To nie jest żadna sztuka zrobić identyczne zdjęcie, zobacz na moje dane exif a zrobisz takie samo" ~deggial TO NAJWIĘKSZA BZDURA JAKĄ SŁYSZAŁEM !!!!
~zurawik    11.05.2007 @18:06:09
jest czas na radosc i czas na smutek, nie zawsze wszystko musi byc z jak najlepszje strony, czasami trzeba pokazac troche szarosci zycia.
_______
Nie możesz winić lustra za to że odbicie ci sie niepodoba
~Isabele    10.05.2007 @18:35:08
Nie ma za co
_______
"Miłość jest pragnieniem, by komuś coś dawać - a nie otrzymywać.
Kochać aby żyć, żyć aby kochać
~LukaszWiecek    10.05.2007 @10:44:51
Jak to nie wystawia? Już chyba z 4, czy 5 wystawiłem

A tak na serio - kompletny brak czasu na zrobienie jakiejś przyzwoitej fotki...
~paster5    08.05.2007 @23:00:44
podziekowac
~paster5    08.05.2007 @22:13:48
moze przejdzmy na ty Marcin jestem
~rambo    08.05.2007 @15:18:18
dziekuje
_______
Już nie kocham Was wiem że tutaj są bardzo źli ludzie
ceniłem źle, jestem gotów możesz się zrewanzować
~Deymos61    08.05.2007 @00:50:01
Ale Ewciu tam jednak by się przydał statywik dała byś dłuższy czas i byś dopiero zobaczyła co potrafisz !!!! Pozdrawiam
_______
"To nie jest żadna sztuka zrobić identyczne zdjęcie, zobacz na moje dane exif a zrobisz takie samo" ~deggial TO NAJWIĘKSZA BZDURA JAKĄ SŁYSZAŁEM !!!!
~ParkZiemia    07.05.2007 @12:18:31
BARDZO DZIĘKUJĘ MIŁA PANI POZDRAWIAM !
~3sx    07.05.2007 @11:42:59
"tam zawsze jest fajnie dlaczego ponizej krytyki????????? napsiz co sadzisz ze ejst nie tak??" - 'powyżej przeciętnej' moja droga...
lubie to miejsce ale z tego wgledu i tak ci nie wystawie lepszej oceny jesli zdjęcie jest jakie jest, (ja bym dal jednak troche krótszy czas tak aby dało się utrzymać ostrość zdjęcia, a rozmycie wody i tak miałoby podobny efekt.)
za to podoba mi sie kolorystyka...
_______
Życie to nie je bajka
~123456    06.05.2007 @11:52:19
kompakt cyfrowy
~dahna    05.05.2007 @12:39:17
A gdzie to moge zrobic
~dahna    05.05.2007 @12:29:46
kurcze probowalam go troszke obciac zeby sie zmiescil na stronie i wlasnie cos takiego powstalo
~protege    04.05.2007 @22:02:38
Dzięki
~ParkZiemia    30.04.2007 @21:19:40
DZIĘKUJĘ MIŁEJ PANI
Poprzednia strona 1 2 3 4 5 6 ... 14 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt